Miltton liitus Kestliku arengu kampaaniaga

30.10.2019

 

Miltton on koos Kestliku Arengu Koalitsiooniga liitunud teavituskampaaniaga, et rääkida kestliku arengu eesmärkidest. Eesmärke on kokku 17, aga koos koalitsiooni ja Ave-Marleen Reiga Mondost oleme välja valinud kuus eesmärki, mida on kõige kergem seostada inimeste argieluga. 

Milttoni kontoris on nüüd mõnda aega üleval plakatid ja sotsiaalmeediakanalites postitused, mis peaksid kõnetama võimalikult laia sihtgruppi, looma seoseid üksikisiku ja globaalsete probleemide vahel ning tekitama emotsioone. 

 

Selle kampaaniaga kutsume inimesi üles tegema muutusi igapäevaelus, siis tuleb meil ka organisatsiooni tasandil samadele teemadele keerutamata läheneda. 

Meie mõtleme neile küsimustele ja soovitame ka teil:

  • Kas organisatsiooni korporatiivrõivad ja meened on valmistatud jätkusuutlike materjale ja tehnoloogiaid kasutades? 

  • Kas firma meened on pikaajaliselt kasutatavad ja päriselt vajalikud? Kas meenete tellimise asemel saaks sama summa suunata ettevõtte sisesesse teadlikkuse tõusu või hoopis annetada selle summa kestliku arengu eesmärkide saavutamisse?

  • Kas firma jõulupeol võiks lihatoitude asemel pakkuda kala- ja taimetoitu?

  • Kas ettevõtte suvepäevadel pakutakse süüa ühekordsetest plastnõudest või leitakse muid lahendusi?

  • Kas ettevõtte külalistele pakutav kohv, tee ja suhkur on õiglaselt toodetud?

  • Kas organisatsiooni ruumides saab inimene täita oma veepudelit või pakume me talle vett plastpudelis?

  • Milline on minu ettevõtte töölähetuste CO2 jalajälg? Kas seda on võimalik tasakaalustada panustades puude istutamisse või muudesse ühiskondlikesse tegevustesse?

Need on muidugi vaid mõned küsimused, mida võiksime küsida nii endalt kui oma organisatsioonilt. Kõike korraga ei ole kindlasti võimalik muuta, aga kõike homsesse lükata ei tohi me samuti. 

Jälgi kampaaniategevusi Facebookis!